50 мільйонів пісень, які упродовж року не прослухали жодного разу
Глобальне дослідження довіри
Як український YouTube перетворився на гіршу версію телебачення. О. Мороз
Грузинські обмеження
We Must Reframe Journalism as Public Service
How Americans view Elon Musk and Mark Zuckerberg. New image?
The NY Post. This is a dictator . Original
Павло Казарін. Трамп і Шерлок. Медіа з погляду солдата
проф Емілія Огар — emiliia.ohar@ucu.edu.ua
проф Борис Потятинк — borys.potyatynyk@ucu.edu.ua
borys.potyatynyk@ucu.edu.ua
emiliia.ohar@ucu.edu.ua
Розглядаємо МедіаКритику як один з шляхів до журналістики і PR. Цей шлях пролягає через розуміння того, "за що критикують медіа". Хоча, звісно, медіакритика не зводиться до самої тільки критики. Йдеться радше про аналіз. Так само, зрештою, як і у випадку кінокритики, літературної чи театральної критики.
Курс призначено для знайомства з основами медіа-критики як однієї з журналістських спеціалізацій. Окрім теоретичного матеріалу, передбачено два письмових завдання, які, відповідно до графіку, потрібно представити публічно — в аудиторії чи онлайн — й продискутувати.
Завдання № 1 -- до 20 б.
Завдання №2 -- до 50 б.
Присутність на заняттях\участь в дискусіях -- до 10 б
CMS https://cms.ucu.edu.ua/course/view.php?id=7200#section-1
ТематикаМедіа-критика: Що це? Кому? Для чого?
Якісні і популярні медіа: культурна дихотомія
Конфлікт медіумів
Аналіз і критика медіатехнологій
Містифікації і фальсифікації в медіа: від теорій змови до фейків
Немає коментарів:
Дописати коментар